[LINUX:2534] Re: Suse ve Turkce

Uzman (uzman@urgentmail.com)
Mon, 14 Dec 1998 01:22:13 +0200 (EET)

Gorkem Cetin wrote:

> Selam
>
> Turkce destegi icin (X altinda) yardimci olmaya calisayim, ancak
> yazdiklarim ilk denediginiz anda calismayabilir. Eger sorun olursa bana
> tekrar yazin, tum dagitimlarda tam bir cozum yolu bulana kadar ugrasalim.

Sayin Cetin, Arkadaslar,

ftp://ftp.yeditepe.edu.tr/pub/linux/Turkce den belirttiginiz dosyalari
aldim (fontlar, xmomap..). Suse Linux`u tekrar kurdum. StarOffice`i de
kurdum. Bu arada Suse, kendi fontlarini kullaniyormus...Suse`nin 57dpi font
dizinini 75dpiyedek olarak degistirdim, aldigim 75 dpi fontlari da 75dpi
olarak isimlendirdim. StarOffice`i acip, font secip yazmaya basladi.

Acemilik iste, ugrassam olmazdi, ama Yunanca yazmaya baslayiverdim :-)

Acikcasi, simdi bu mesaji yazarken xmodmap komutunu kullanmadigimi gordum.
Ancak, baska bir noktaya daha takildim. ISO08859-9`u belirtmem gerekiyor
muydu ? Yoksa bu ISO degeri sadece Netscape icin mi gerekliydi ?

Saygilarimla

Acemi Uzman