[LINUX:2477] RE: Linux server <--> win9x,linux client?

Ismet Mazlumoglu (mazlumog@boun.edu.tr)
Fri, 11 Dec 1998 19:03:26 +0200 (EET)

On Friday, December 11, 1998 5:40 PM, Mustafa Karakaplan
[SMTP:mkarakaplan@inonu.edu.tr] wrote:
> selam.
> Bir Fakultenin serverini NT den linux a cevirecegim.
> CD surucusu olmayan bircok bilgisayarda HD uctugunda win95 kurmak
> gerektiginde
> NT client disketleri ile bu isi yapiyorlardi. Server linux olunca
> bu is nasil cozumlenecek?
>
> 1) samba kurarsam NT client disketleri ile ulasilabilir mi? (nasil)
> 2) tek disketlik linux surumleri ile bu isi cozmek nasil olur?
> daha mi pratiktir?
> 3) olmaz sa her makineye 50-100MB lik bir linux mu kurayim.
>
> siz olsaydiniz ne yapardiniz?

> [...]

Selam,

Bence en iyisi bir diskete DOS ve network clientlar kurmak (telnet ve ftp).
Dos zamani populer olan NCSA telnet bunun icin ideal bir paket. Windows
setup dosyalarini da linuxa yukleyebilirsiniz, eger linux da cd surucu
varsa buna da gerek yok. Velhasil gocen makinayi dos diketiyle acip format
vs. vs, ftp ile windows setup dosyalarini linux'tan cekin ve kurun. Ben
bunu Novell ile cok yaptim, hala bazen kullaniyorum.

Kolay gelsin.

Ismet Mazlumoglu Bogazici University Dept. of
mailto:mazlumog@boun.edu.tr Business Administration
Phone :(90)212-263 1540 ext.1920 Library Automation Section