[LINUX:2455] Re: passwd problemi

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 11 Dec 1998 13:08:18 +0200 (EET)

On Fri, 11 Dec 1998, Gunduz Kederli wrote:

> [...]
> tutuyor.
> -rw------- 1 <kullanici adi> mail 0 Jul 14 14:16 <kullanici adi>
>
> bu kaydin en buyuk engeli disaridan baglanan kullanicilar mail reader larla
> maillerini okuyamıyorlar.
> "paralonız reddedildi" diye bir mesaj geliyor. ama sisteme telnetle
> baglaninca herhangi bir sorun yok.
> eger yukardaki bu 0 bytelik satiri silersem o kullanici mailini heryerden
> gorebiliyor. yalniz bu sorun bazi kullanicilarda (orn. ben :(( ) tekrar
> tekrar olusabiliyor. sebebini bilen listeye gecerse pekcok kisiye faydali

O dosya pop3 o kullanicinin statusunu belirliyor.. Yani o dosya varsa
sistem O anda maillerin ba$kasi tarafindan okunduGunu varsayiyor..
Ama $oyle bir sorunda var.. OrneGin user pop3e baGliyken istenmeyen bir
sebebten dolayi connection giderse o zaman o dosya aCik kaliyor..
O zaman maillerinize pop3 Uzerinden ula$amiyorsunuz..
Slackware 3.5 in.pop3d de ve Oncesinde bu sorun var.. in.pop3d
kullanmassaniz onun yerine ipop3d kullanirsaniz sorununuz hallolacaktir..
iyi Cali$malar..
dS