[LINUX:2425] Re: webten password degisimi

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 10 Dec 1998 20:37:14 +0200 (EET)

On Thu, 10 Dec 1998, Burak Demircan wrote:

> selam,
> bunu daha once de sormustum ama cevap alamadim
> belki bu sefer birisi cevap yazar
Sanirim Bu bayaGi Sorunlu bir konu..
Nedeni: BOyle bi$ey sizin sistem gUveliGiniz iCin Cok tehlikeli sonuClar
doGurabilir.. Bir dU$unun webden bir gUn boyunca sizin passworlerinizi
deniyorum ve en sonunda bir tane bulup iCeri gitiryorum..
OyUzden coGu kimse bunu dU$unmek bile istemez.. Ama bir ara $u anda kesin
hatirlamiyorum script ararken www.worldwidemart.com adresinde sanirim buna
benzer CGI scriptleri gOrmU$tum .. Ordan bir sUrU yere link var..
Tam olarak emin deGilim ama oralarda bi$eyler var..
iyi gUnler dileGiyle..
dS
Not: Bu arada sanirim Onceleri buna benzer bir mail vardi..
listweb.bilkent.edu.tr;den arama yapip bakabilirsiniz