[LINUX:2389] Re: welcome to linux

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 9 Dec 1998 15:17:02 +0200 (EET)

On Wed, 9 Dec 1998, Feti ADAR wrote:

> LinuX ilK AciLdiGindA login: in uZerinDeki welcome to linux yazisini
> /etc icinde issue dosYaSindaN deGisTiRebilEceGiMiZi soyliYeN KimDi..
> oRda deGiSikLik yapILdIktAn sOnrA mAkiNa RebooT ediLirSe O dOsyA Eski
> hAliNe doNuyo bUnUn bAsKa yoLu yoKmU?
> YaDa esKi hAline dOnMeMesi iCin yApAbiLineceK biSii vARmi??
>
> iYi cALIsmALar.......

ArkadaSIm Ozellikle Su yazIlarInI adam gibi yaz da okumak iCin gOzlerimiz
SaSI olmasIn yani nedir ki bu bi bUyUk bi kUCUk yazInca daha mI gUzel
oluyo?
Ben de yazIlarda Onemli olan anlaSIlIr olmasI diye bilirdim eskiden.

Neyse.. Slackware ve RedHat'a issue ve motd dosyalarI aCIlISta yeniden
olusturuluyor.
Slackware de /etc/rc.d/rc.S (motd ve issue deGiSiyor)
RedHat ta /etc/rc.d/rc.local (issue deGiSiyor)

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __