[LINUX:2371] Re: Suse ve Turkce

Mustafa BASER (listeler@obl.bilkent.edu.tr)
Wed, 9 Dec 1998 08:45:42 +0200 (EET)

Merhaba,

Star Office benimde severek kullandigim bir paket ve de Turkce ile ilgili
hicbir sorunum yok (Turkuaz 1.0.3) Ne cikti almada ne yazma da ne de MS
Off dokumanlarini okumada. Sisizn X yapilandirmanizda bri sorun mu var
acabaga?

Mustafa BASER
Ozel Bilkent Lisesi Bilgisayar Ogretmeni
Ozel Bilkent Lisesi Sistem Yoneticisi