[LINUX:2356] Re: ppp server konusunda "piyasa" ara$tirmasi....

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Tue, 8 Dec 1998 13:00:47 +0200 (EET)

Your message has encountered delivery problems
to local user korfez.
(Originally addressed to korfez@aidata.com.tr)

User not known

Your message reads (in part):

Date: Tue, 8 Dec 1998 12:57:30 +0200 (EET)
Sender: linux@bilkent.edu.tr
From: Sait Karalar <k-sait@hitit.bimel.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:2356] Re: ppp server konusunda "piyasa" ara$tirmasi....

ODTU 'de okuyorum,
Bir ISP de calisiyorum...
Para vermiyorum! Internet-Free yasiyorum! Mezun oluncada calistigim /
calisacagim isyeri dolayisi ile "telefon" faturasu haric ucret odemeyi
dusunmuyorum!...

Zaten bence, internet de reklamlardan para kazanilip, son kullaniciya
ucretsiz hizmet olayina gecilecek! tabii turkiye de ne kadar sure sonra
olur o ayri!...

iyi calismalar...

On Tue, 8 Dec 1998, Bülent Bolat wrote:

> ytu'de calisiyorum. baska bir isp'e para wermiyorum, geci bu aralar
> dusunuyorum ama...

> ytu'de dialup icin para odenmiyor. yalnız sehir ici tel. faturasi. henuz 822
> hatlarimiz acilmadi, yakinda alinacakmis bilgi isleme gore. ha bi de bu
> hizmet yalnizca akademik kadro icin. ogrencilerin dialup hakki yok. bazi
> uni.ler ogrencilere de dialup veriyor, belli bir para
> karsiligi.bulent.bolat@yildiz.edu.tr

- ~ Sait Karalar \
- Bimel LTD, Ankara |----> http://www.bimel.com.tr/~sait/
- Network Group /