[LINUX:2344] Re: Program Kisayollari ( 6. yollayisim ve hala cevap veren olmadi )

Bahadir Kiziltan (b_kiziltan@hotmail.com)
Mon, 7 Dec 1998 17:11:51 +0200 (EET)

Selamlar,

Start button'un altindakilerin icerigini degistirebilmek icin
(fvwm95) manager ile ilgili rc dosyasinda oynamalar yapmalisiniz.
Applications grubuna ekledigim Acrobat Reader icin su yolu
izleyebilirsiniz.

* /var/X11R6/lib/fvwm95/ dizini altindaki system.fvwm95rc dosyasini
editleyin.

* Dosyayi inceleyip asagidakine benzeyen ilgili kismi bulun.

AddToMenu "Applications"
+ "Netscape%mini-nscape.xpm%" Exec netscape &
+ "Xv%mini-xv.xpm%" Exec xv &
+ "ICQ%mini-run.xpm%" Exec /root/ICQJava/ICQ &
+ "Acrobat Reader%mini-pdf.xpm%" Exec
/usr/local/Acrobat3/bin/acroread &

Tirnak icindeki kisimda uygulamaya vereceginiz isim ve icon dosyasini
belirleyebilirsiniz. Icon dosyalarinin bulundugu path'ler dosyanin
basinda set edilmistir( PixmapPath /usr/include/X11/pixmaps/ ). Son
bolum ise uygulamanizin mevcut oldugu yolu gosterir.

* Ustteki forma uygun bicimde degisiklikleri yapin.

> [...]
>From: "=?ISO-8859-9?Q?Ali_Ayd=B9n?=" <alia@bilkent.edu.tr>
>To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:2320] Program Kisayollari ( 6. yollayisim ve hala cevap
veren olmadi )

>Ayn=B9 mailden listede 5 tane daha var.
>-------------------------------------------------------------------------=
>---
>
>----------------
>Kusura bakmayin.Kullandigim pencere denetleyicisini yazmayi
unutmusum.Su
>anda makinada yuklu olarak FVWM 95,Lesstif WM,After Step ve Window
Maker
>var.Ama ben en cok FVWM 95 i kullaniyorum.Maili asagida aynen
>yaziyorum.Tesekkurler.
>---

>Selamlar.IRC programi hakkinda gonderdigim mail le ilgilendikleri icin
Do=
>ga
>Orkan Dere'ye ve Korhan Guler'e cok tesekkur ederim.Circus adli IRC
>programini internetten indirdim.Makinamda
/usr/local/irc/circus041-static