[LINUX:2263] Re: 2. Ethernet

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Fri, 4 Dec 1998 11:09:18 +0200 (EET)

On Fri, 4 Dec 1998, Ahmet Dervis wrote:

> [...]
> intel ether exp. pro.olarak eth0 olarak taniyor.
> bu kart daha onceki kernel da eth1 idi.. hal boyle olunca eth0 in ip
> tanimlarini almis oluyor.. ben modul olarak ikinci ethernet i (ne2k-pci)
> yukledigim zaman eskiden eth0 olan kart eth1, eth1 olan da eth0
> oluyor...bunun yaninda eth1 icin hic bir tanimlama da gostermiyor...
>
> Benim yapmak istedigim 2.0.34 de yapilmis olan gibi..
>
> eth0 'in ne2k-pci
> eth1 'in intel ether exp. pro.
>
> olmasi ve 2.0.34 de kartlara daha once atanmis olan ip ayarlarinin

/etc/rc.d/rc.modules dosyasInda modullerin sIrasInI deGiStirirsen sorunun
COzUlUr zannediyorum. ordaki ilk ethernet kartI eth0 ikincisi de eth1
olmasI lazIm. eth0 olmasInI istediGinisi Otekisinden daha Ust sIralara
alIrsanIz hallolur diye tahmin ediyorum.

> # lsmod (2.0.34)
>
> Module Pages Used by
> eepro100 3 1
> ne2k-pci 1 1
> 8390 2 [ne2k-pci] 0
>

> Biraz karisik oldu ama idare edin artik..
>
> Sevgiler.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __