[LINUX:2233] Re: login'deki ilk mesajlar...

Ozerk Alpay (ozerk@prosoft.com.tr)
Thu, 3 Dec 1998 18:50:30 +0200 (EET)

On Thu, 3 Dec 1998, Selami AKSOY wrote:

> On Thu, 3 Dec 1998, Mumin Olmez wrote:
>
> /etc/motd (message of the day)
>
> GeniS bilgi iCin "man motd"

CeSitli user spesific komutlar CalIStIrmak iCin bir shell script yazIn,
daha sonra bu shell script'i /etc/profile ve /etc/csh.login'e ekleyin.
bOylece herkes girerken bu script'i CalIStIrIr.
scriptin iCine 'maraba username' den tutun 'Su an 8 yeni 4 eski mailiniz
var' gibi Seyler koymak mUmkUn, tabiiki iCine basit text yazmasI da
mUmkUn.

saygIlar.

Ozerk Alpay
Prosoft Iletisim Sistemleri