[LINUX:2185] Re: DAT teype yedekleme

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Tue, 1 Dec 1998 13:17:54 +0200 (EET)

-----Original Message-----
From: Yavuz Selim Komur <komur@bilkent.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 01 Aralęk 1998 Salę 11:17
Subject: [LINUX:2184] Re: DAT teype yedekleme

> ^^^^^^^^^^^^
>
>Bende daha once taper programini slackware'de derlemistim. Ama o derlemeyi
>yaptigimda libc6 (glibc2) yapmistim. Herhangi bir sorun olmadan
>backup/restore etmistim.
>
>slackware bildigim kadariyla libc5 ile dagitiliyor. Turkuaz dagitimi
>icinde taper geliyor.

Peki cozum ne oneriyorsunuz? Linux dan cok iyi anladigimi soyleyemem.
libc5 i libc6 ya yukseltin gibi bir cozum varsa bunu nasil yapacagmi kisaca
soyleyebilir misiniz? taper i sunsite den gz uzantili cektim yani herhangi
bir
redhat yada turkuaz cd sinden almadim. taper i kullanmak icinde uzerinde
www,ftp,mail sunucu,samba gibi pekcok programi calistirdigim slakware i
turkuaz a ceviremem. turkuaz i hic kullanmadim ve slakware den de
gayet memnunum.
Ilginize tesekkurler.

>Yavuz.
>The FORCE will be with you.