[LINUX:2181] Re: Apache form uygulamasi ile ilgili yardim istegi...

Varol KESKIN (keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr)
Tue, 1 Dec 1998 08:58:24 +0200 (EET)

Tanju Aktug wrote:

> Apache serverda bir formun verilerini düz bir text file olarak kaydetmek
> icin basit bir cgi script var mi?
>
> Matt's script ar$ivinde formsonuclarini mail eden bir script buldum.
> Ancak ogerncilere bir deneme testi yapmak, onlardan gelen yanitlari
> saklamak istiyorum. Ancak MySql icin bayagi ekmek yemem gerekecek.

Bu scriptte mail gonderme kisminda

open(MAIL,"|$mailprog -t");

print MAIL "To: $CONFIG{'recipient'}\n";
print MAIL "From: $CONFIG{'email'} ($CONFIG{'realname'})\n";

gibi bir bolum olmasi lazim. Burada open ile aslinda sendmail
programina sonuclar aktariliyor. Bunun yerine
open( NEWFILE1,">$page_location/data/sonuc.dat") || die $!;

print NEWFILE1 "$Config{'First_Name'},";
print NEWFILE1 "$Config{'Last_Name'},";
print NEWFILE1 "$Config{'email'},";

close (NEWFILE1);

gibi bir bolum yazarsaniz istediginiz olur. Eger her sinav sonucunun
ardiardina bir dosyaya eklenmesini isterseniz

open( NEWFILE1,"$page_location/data/sonuc.dat") || die $!;
@lst_file = <NEWFILE1>;
close (NEWFILE1);

open( NEWFILE1,">$page_location/data/sonuc.dat") || die $!;
foreach $file_line (@lst_file) {
print NEWFILE1 "$file_line";
}

print NEWFILE1 "$Config{'First_Name'},";
close (NEWFILE1);

biciminde degisiklik yapmalisiniz. Sanirim bu isinizi gorecektir.
Varol Keskin
Ege University, Science Faculty,
Astronomy and Space Sciences Department,
Bornova 35100, Izmir - TURKEY
e-mail : keskinv@alpha.sci.ege.edu.tr
keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr