[LINUX:2116] Re: Hala cevap alamadim....

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 27 Nov 1998 12:30:38 +0200 (EET)

On Fri, 27 Nov 1998, Vural Aslan wrote:

> Arkadaslar;
> Ben su aletin bir saatini degistiremedim...
> Bir arkadasin dedigi komutlari uyguladim yine ayni sorun:Sistemin
date -s 1200
Saati 12:00 yapar..
clock -w de biosa yaziyormu$ (Bunu bilmiyordum Gorkemden OGrendim..:p)

> saatini degistirdikten kisa bir sure sonra ne nxterminal de ne
> nevigator da bir harf bile yazamadim...

X windowsta yapmayin sizde consolde yapin!!!
Yada en iyi makineyi kapatip aCin BIOS'tan deGi$tirin
EGer hiCbirisi olmuyorsa.. O zaman size sorun Cikmaz..
Ba$ka yolda bilmiyorum..
iyi CAli$malar..
dS