[LINUX:2081] Re: 110. port

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 25 Nov 1998 19:02:40 +0200 (EET)

On Wed, 25 Nov 1998, Melih Turan wrote:

> Merhaba,
> RedHat 5.2 ve kernel 2.0.34 kullaniyorum, 110. porta baglanmaya

RedHat 5.2 ve kernel 2.0.34 ?? Sanki bi tutarsIzlIk var gibi. RedHat 5.2
ile birlikte kernel 2.0.36 geliyor. Bunu silip 2.0.34 koymuS olamazsInIz
herhalde dimi. Neyse.. Konu ile Cok alakalI deGil.

> calistigimda bir sure baglanmaya calisip daha sonra da connection refused
connection refused diyorsa pop3 sever CalISmIyor demektir. pop3 server
CalIStIGIndan emin misiniz makinenin?

> mesajini aliyorum ve dolayisiyla netscape'de mail ayarlarini yaptigim
> halde maillarima erisemiyorum. Sebebi nedir acaba?

e doGal olarak CalISmayan bi pop3 server'a ulaSmanIz mUmkUn olmaz.

> Yardimlar icin simdiden tesekkurler.
>
> Melih Turan

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __