[LINUX:2072] Re: passwd

Bilgi Kuflu (bilgi@bilgiyayinevi.com.tr)
Wed, 25 Nov 1998 17:05:45 +0200 (EET)

Mustafa Akgul wrote:

> isletim sistemi/dagitim ve kullanidginiz protokol ve yazilim
> bilgisi lazim.
>
> slackware 3.5 ise benim onerim
> pop deamon'i qualcom'n qpopper'i olsun

Qpopper ile ilgili benim bir sorunum var. Belki cozumunu bilen vardir.

in.pop3d ile yarim kalan transferlerde bazi sorunlar yasadigim icin,
Qpopper V2.53'e gectim. Mailler duzenli gelip gidiyor ama beni rahatsiz
eden loglar. Asagidaki gibi errorler goruyorum loglarda.

popper[4247]: (v2.53) Unable to get canonical name of client, err = 0
popper[4247]: @[195.174.205.50]: -ERR Too few arguments for the auth
command.
popper[4247]: cemil@[195.174.205.50]: -ERR Unknown command: "xsender".
popper[4247]: Stats: cemil 13 60189 0 0

Butun bu errorlere ragmen kullanicilar maillerini sorunsuz aliyorlar.
Makinamda shadow passwordler kullanildigi icin Qpopper'i compile etmeden
once

./configure --enable-specialauth

komutu ile configure ettim (--enable-servermode'u kullanmadim). Acaba
sorun bundan mi kaynaklaniyor?

Bilgi Kuflu                           mailto:posta@bilgiyayinevi.com.tr
Bilgi Yayinevi                        http://www.bilgiyayinevi.com.tr