[LINUX:2012] Re: acil : ethernet karti tanitimi

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 23 Nov 1998 17:01:37 +0200 (EET)

On Mon, 23 Nov 1998, Pars MUTAF wrote:

> windows taki add new hardware'in muadili linux'ta yok. bu sayededir
> ki linux cokmuyor. biraz elle tirtiklananiz gerekiyor. linux'ta device
> driver bulma sorununuz olabilir. bu da simdilik dogal cunku cogunlukla
> windows icin yaziliyor. linux'un destekledigi kartlardan bulmaniz
> gerekebilir.

DEC sanirim sorun yaratmiyordu.. Nedeni tUm ethernet kartlari iCin driver
desteGi olduGunu saniyorum hatta coGu DEC tarafindan yazilmi$ti...
3COm ve DEC kartlar linuxta pek sorun Cikarmiyor...
Belkide siniz driverlerde yani derleme a$amasinda sorun cikmi$ olabilir..
Sourcelarla oynamaniz gerekebilir..(Bir ara bayaGi oynami$tim..:P)
iyi Cali$malar
dS
Not: Bu arada kartinizin aCik model ismini yazarsanid daha iyi
olacak..