[LINUX:1982] =?iso-8859-9?Q?RE=3A_=5BLINUX=3A1973=5D_makinam=FD_boot_edemiy?=

Tuncel Mutlu - TMU (TMU@link.com.tr)
Fri, 20 Nov 1998 13:04:25 +0200 (EET)

Acaba color.gz dosyasini gunzip ile acip diskete rawrite ile mi
yaziyorsunuz. Unutmamaniz gereken sey color.gz dosyasi oldugu gibi
yazilmasi gerekiyor diskete, yani acilmadan. Hatirladigim kadar ile
slackware de oyle idi.

Saygilarimla,

Tuncel Mutlu