[LINUX:1973] =?iso-8859-9?Q?makinam=FD_boot_edemiyorum?=

YuceH@karsan.com.tr
Fri, 20 Nov 1998 08:27:04 +0200 (EET)

> 75
> fakat

boot sırasında verdiği mesajların birkısmı
root disketi istedikten sonra
end_request: I/O error, dev 02:1c ,sector 0
ramdisk :Couldn't find valid ramdisk image starting at 0
EXT_fs :unable to read superblock Kernel panic :VFS :unable to mount
root fs on 02.1c