[LINUX:1940] FW: Oracle boot hakkinda

NedimB@karsan.com.tr
Wed, 18 Nov 1998 10:10:52 +0200 (EET)

Slm hakan

Bence senin sorunun disket driverinda , disketler bir baska makinayi
actigina gore

senin makinanida boot etmeli ya disket driverini degistir ya da pentium
75 nin konfigurasyonunna

bak belkide saat hizi pentium 90 olarak calisiyordur duyduguma gore bu
bazen problem yaratiyormus...

iyi calismalar .

----------
From: YuceH@karsan.com.tr[SMTP:YuceH@karsan.com.tr]
Sent: 17 Kasim 1998 Sali 15:50
To: Multiple recipients of list
Subject: [LINUX:1920]

merhaba
İşyerinde oracle veritabanımız NT4.0 (Unisys QS6 server )üzerinde
koşturuyor fakat performansı düsük bu yüzden linuxu deneme kararı
aldık.Linuxu ilk olarak evimdeki PC 'me kurmak istedim ( Pentium 75 'im
var Üzerinde window ürünleri senelerdir problemsiz çalışyor .) fakat bir
türlü başaramadım. Boot ve root disketlerini hazırladım fakat root
disketi taktıktan sonra Super blok bulunamadı şeklinde hata mesajı
veriyor ve boot etmiyor . O noktada kilitleniyor.Bana bu konuda yardımcı
olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim.
iyi çalışmalar