[LINUX:1926] Re: rlogin with redhat

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 17 Nov 1998 18:55:40 +0200 (EET)

On Tue, 17 Nov 1998, Atacan Conduroglu wrote:

> Redhat 5.1 de initd.config de in.rlogind yi "-h" flagi ile cagirdim. Ama
> Alet hala .rhosts file'ini okumuyor, yada okuyorda ben yanlish bir syntax
> kullaniyorum.
>
> olay shu degil mi:
>
> .rhosts un icine
>
> + atacan
>
> yaziyorsun... + any host anlamina geliyor atacan da user ?
> Eee
> Acaba linux'ta rlogind farkli bir syntaz mi istiyor tobe tobe
>
> Yardim edrseniz sevinirim

rlogind deki -h parametresi root un ~/.rhosts dosyasInI aktif hale
getirmek iCin kullanIlan bi parametre. Bu paramereyi kullanmazsanIz zaten
root haricindeki bUtUn kullanIcIlar rlogin kullanabilir..
-h kullanmanIz bence gUvenlik aCIsIndan sakIncalI olur.
ayrIca .rhosts dosyasI iCinde + kullanmayIn. Linux Uzerinde gelen rlogind
bunu kabul etmiyor. Bunun yerine rlogin ile girmek istediGiniz hostlarI
sIralayIn..

flipper.bitav.org.tr selami

Seklinde olmalI .rhosts dosyanIzIn iCeriGi.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __