[LINUX:1888] Re: java (jdk1.1.6)

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 16 Nov 1998 13:10:43 +0200 (EET)

On Mon, 16 Nov 1998 ozen@compenet.emu.edu.tr wrote:

> Arkadaslar slakware 3.4 icin sunsite.bilkent.edu.tr dan jdk-1.1.6v2
> indirdim libc5 icin.
> root olarak sisteme girdim
> tar zxvf ile actim.
> sonra
> setenv JAVA_HOME=/jdk1.1.6/
> ve
> setenv CLASSPATH=/jdk1.1.6/lib/classes.zip yazdim
> sistemi boot ettim sistem acilmiyor???
> 1.sebebi ne olabilir
Sebebi fiziksel olabilir JDK'nin bOyle bi$eye sebep olmamasi lazim..
Yani buna ba$ka bi$ey neden olmu$tur...
Bu arada tgz packetlerini pkgtoll ile yUklemenizi Oneririm..
Boylece sistemde sorun CiktiGinda geri alabilirsiniz...

> 2. Sistemin disketleri yoktu nasil boot ettirebilirim ????
BUyUk bir hata herzaman sistem diski bulundurun yaninizda Ozellikle boot
ve rescue diski...
Bu arada sistemi Acmak iCin standart Linuxu ba$tan kuruyormu$ gibi
yaratilan boot diskini kullanabilirsiniz.. OrneGin net.i ..
Daha sonra Lilo prompt gelince..

LILO: mount root=/dev/?? ro

??---> vmlinuz hangi partitionda?
yaparak sistemi boot edin..
Bu arada hata mesajlarinida buraya yazarsaniz daha Cok yardimci
olabiliriz..
iyi CAli$malar..
dS