[LINUX:1876] Re: Modem Problemi

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sun, 15 Nov 1998 01:01:05 +0200 (EET)

On Sun, 15 Nov 1998, I Love Red Hat wrote:

> Selam ...
> Bilgisayarima Redhat 5.1 kurdum...
> Pctel HSP Deluxe 33600 PNP Marka bir modemim var
> ve ben bunu redhat a bir turlu tanitamadim...
> Bu modemin Rockwell chipseti de yok bildigim kadariyla

Yok vede win modeme benziyor... BildiGim kadariyla PCTel Win Modem
Uretiyor..
UzgUnUm ama sanirim LinuX'ta modeminiz Cali$mayacak.. MUmkUnse deGi$tirip
Dos'ta(Dos penceresi deGil) Cali$abilen bir modem isteyin...(Tabii Linuxu
biliyorlarsa o ayri..;) )

> dip -t ile port /dev/cau1 komutunu verdigimde her hangi bir sorun yok
> gozukuyor ama
> term yazip terminal ekranina gectiginde ath0 komutuna yanit vermiyor
> bildigim kadariyla bana ok demesi lazim fakat hic bir yanit alamiyorum
> minicomda denedigimde modem numarayi cevirmiyor ve hic bir hata
> belirtisi yok...
>
> Tanitmam konusunda bana yardimci olacaklara
> simdiden tesekkurler
>
> Arti Text Ekrandayken Mouse um sorunsuz calisiyor ama x windows a
> gectigim zaman gpm i kill etmedigim surece mouse calismiyor??
> [...]
Himm .. Redhatta bildiGim kadariyla bOyle bir sorun yok..
Ama olabilir ... Mouse'u setupla veya mouseconfigle ba$tan ayarlayin..
Yine sorun oluyorsa config dosyalarini bulup gpm -2 (iki tU$ icin )
olarak deGistirin..
iyi CAli$malar..
dS