[LINUX:1849] Re: cift ethernet karti

Pars MUTAF (pars@lalena.iyte.edu.tr)
Thu, 12 Nov 1998 15:45:03 +0200 (EET)

On Thu, 12 Nov 1998, Devrim SERAL wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^
> Himm burdaki satirla sanki bana sadece birtaneyi tanitmi$siniz gibime
> geliyor..
> O sOyle olacak..
> append="ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1"
> O zaman makinada 2 ethernet kartini CAli$tirabilirsiniz...
> Bu arada Komut satirinda lilo demeyi unutmayin..
> Ben 4 taneye kadar Cali$tiriyorum hiCbir sorun yok..;)
> Yalniz EGer mUmkUnse IRQ ve portlari belirtin bazen probe
> saCmalayabiliyor..
> iyi Cali$malar
> dS

merhaba,

her turlusunu denedim. sanirim problem surada:

benim network kartinin device driver'i loadable
module olarak sonradan yukleniyor (yani modprobe'la)
yukaridaki islem bu durumda gecerli degil midir
acaba?

eger degilse, benim driver modulunu kernel'a nasil
eklerim? ya da baska cozum?

tesekkurler. acil yorumunuzu bekliyorum.

PM