[LINUX:1772] Re: Star office

Mustafa BASER (listeler@sosis.obl.bilkent.edu.tr)
Mon, 9 Nov 1998 17:12:34 +0200 (EET)

Merhaba,
Star office cok buyuk bir paket dolayisi ile cok fazla kaynak istemekte.
Hatta bazi rivayetlere gore, linux kaynaklarini kullanmayip herseyi kendi
basina yapiyor. Ornegin, star office icerisinde cikan pencereleri bile
kendisi cikartiyor, oysa ki notmal olarak X ve window manager kaynaklarini
kullanmali. (bunlari ben soylemiyorum, internette dolasirken boyle bir
yaziya rastladim). Bu yuzden acilirken biraz yavas aciliyor. ama normalde
kullanirken o kadar fazala yava olmamali. swap partition oldukca dusuk onu
biraz yukselmeniz gerekir. en azindan bir RAM kadar yani 32 MB ye
yuseltin.

Kolay gelsin

Mustafa BASER
Ozel Bilkent Lisesi Bilgisayar Ogretmeni
Ozel Bilkent Lisesi Sistem Yoneticisi