[LINUX:1654] Re: Glibc

bourne (bourne@holyfire.com)
Wed, 28 Oct 1998 20:51:42 +0200 (EET)

Glibc yi p233 MMX , 128SD ram'de kurmak baya bayaa bi vaktimi aLdI.
AyrIca o kadar ura$mam sonucu tam ve rahat kuramadIm ve sonradan ba$Ima
bir cok dert actI ve oturup ba$tan slack 3.5 i kurdum.
Bence glibc kullanILcaksa glibc ile gelen Linuxler kurmak:
Redhat/Debian...
Size kalmI$ isterseniz deneyin ama bence vakit kaybI $u ana kadar 4-5
deniyen ki$i gOrdUm hicbiri tam kuradI...

Contacts:
[ ]=--=[ ICQ ]=--=[ irc.raksnet.com.tr ]
[ can@linux.org.tr ]=--=[ 5006877 ]=--=[ #Linux ]
[ bourne@holyfire.com ]=--=[auth-on ]=--=[ #ircII ]
-Can