[LINUX:1609] Re: httdp counter

Mustafa Akgul (akgul@bilkent.edu.tr)
Mon, 26 Oct 1998 12:27:33 +0200 (EET)

> Dökümanını okumam hiç gerekmemişti... İsterseniz biriniz dökümanları toplu
> halde dl edin, tarlayıp ftp'de yanına koyalım...
>
> selamlar,
> bd

Ben bu konuda daha once yazdigimi saniyordum; ya yazmadm yada
insanlar gormedi.

1) sunsite.bilkent.edu.tr/pub/infosystems/
altinda wwwcount degisik surumleri, dokumentasyonu,
basit c tewmelli, ve perl temelli counter hakkinda bilgi var

2) http://yardim.bilkent.edu.tr/Online/
aktinda Counter'da turkce dokumentasyon var!

isin ilginc yani bunlar cok uzun suredir var;

Saygilar
Mustafa Akgul