[LINUX:1592] bakis acisi Re: Re: nohup meselesi

Mete Balci (ee97008@mobydick.cc.itu.edu.tr)
Fri, 23 Oct 1998 18:43:28 +0300 (EET DST)

On Fri, 23 Oct 1998, User Linux wrote:

> Tabi kesme sansi var yani user limitleri tanimlandiysa o zman ne yapsan
> cozum yok. Ancak cogu UNIX clone`unda bu tur kisitlar default olarak var
> degil. System admin eklemis olabilir.

bunlari eklemeyen bir sysadmin dusunemiyorum ....:)

> Ancak UNIX kernel sen logout olunca
> su user`in tum processlerini ancak user limit varsa kapat der. Yoksa bir
> sey olmadan senin processler calismaya devam eder. Illa aktif telnet
> sessin var olmak zorunda degil. Kaldi ki crona koydugunu userlar da
> proseslerini telnet session yokken calistirirlar....

10000 kullanicili bir LAN 'da oldugunuzu ve telnet server inizin herkese
hizmet verdigini farzedelim... olasiliktan gercege bircok kullanaci bu
islemi yapmaya kalkarsa bence bir buyuk sorun olur....
hic yoktan bir zaman limiti olabilir...

bence konununda cron la pek bir alakasi yok...

Mete BALCI
Istanbul Technical University
Electronics and Communication Eng.
mete@karga.eelab.itu.edu.tr