[LINUX:1574] Re: Win98 ve LINUX?

Batuhan OKUR (batuhan.okur@vestel-usa.com)
Thu, 22 Oct 1998 19:25:23 +0300 (EET DST)

Selamlar;
Linux un LILO(Linux loader) denen bir loader'i var bu yuzden herangi
extra bir programa ihtiyacin yok.. Yapman gereken 98 'i defrag et ve
ardindan varolan partisyonu kucult... Bu is icin bazi programlar var
onlari kullanabilirsin.. (Fips yada oyle birseydi.. Site loglarinda
adini gormustum) Yada direk fdisk (Linux) kullanabilirsin..
Yeni partisyondan sonra Linux u install ederken lilo karsina gelir onuda
install edersin boylece dual boot imkani dogar..

Kolay gelsin
Batu