[LINUX:1565] Re: Slackware OR Redhat ?

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 22 Oct 1998 16:08:25 +0300 (EET DST)

On Thu, 22 Oct 1998 NedimB@karsan.com.tr wrote:

> Selam
>
> Sorunum gecen gunku gibi suruyor
>
> Slackware 3.5 yuklemeye calistim ekran kartini ve mouse tam tanitamadim
X windowa mi?? Herhalde Oyle olmu$tur..

> Ekran kartini tanittim ama mouse hala hareketsiz. Simdi Redhat denemek
> istiyorum ve ftp ile su an dosyalari indiriyorum 430 MB oldu.
Kimm gpm -k ile kill edip Sonra X Cali$tirsaydiniz sorununuz kalmazdi..
Redhat iCin bence en iyisi CD filan almak ... CUnkU kurumsal bir hattininz
yoksa Redhati CEkmek sizi kastirir... Sanirim Ada Multimedyada vardi..
Yoksa www.cdrom.com'dan order edin.. 1-2 haftada delir nasil olsa..
dS