[LINUX:1547] RE: Internet e baglanamamak

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Thu, 22 Oct 1998 10:06:46 +0300 (EET DST)

From: Emrah Çağlar (Proservis-İstanbul) <@keban.bcc.bilkent.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 22 Ekim 1998 Perşembe 10:02
Subject: [LINUX:1544] RE: Internet e baglanamamak

>pico /etc/resolv.conf de
>
>sonra ordaki satirlaari sil
>
>oraya sunlari yaz bu verecek lerim ornek nameserver ok
>

>domain turk.net
>nameserver 194.54.52.12
>nameserver 194.54.52.13
>

>save et cik ve basdanbaglan nete ozaman duzelir

resolv.conf ile ilgili bir problemim yok. O dosyada superonline a ait
name server bilgileri var (superonline dan baglandigim icin)
Benim problemim nameserver ile ilgili degil ben
ornek olarak traceroute 194.54.52.12 komutunu versem bana network
unreacheable diyır
yani ip adreslerine de ulasamiyorum.

Arslan