[LINUX:1493] Turkce Linux dokumanlari

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Mon, 19 Oct 1998 01:04:08 +0300 (EET DST)

On Wed, 14 Oct 1998, Tanju Aktug wrote:

> Sayin Ahmet Aysoy'un giri$imi bana Linux'a ba$ladigim gunleri
> animsatti. ( Daha bitiremedigimi belirteyim ki, yanli$

Selam

Gectigimiz yillarda da yaptigimiz ve Turkceye yeni Linux belgeleri
kazandirmayi amaclayan Linux belgeleme projesi icin gonulluler araniyor.

Ceviriler ozellikle yeni Linux kullanicilarina yonelik olacak. Benimle
onceden temasa gecmis olanlari da bekliyorum. Inet-tr'98 konferansi
sonrasi www.linux.org.tr sayfasi icin gelecek yogun talebi karsilamak
gerekiyor. (Sayfanin yeni surumu de ilgili kisiler tarafindan
hazirlaniyor)

Turkce belge ureterek olusuma destek vermek isteyenler benimle
(gorkem@linux.org.tr) temasa gecebilir. Daha once de dedigimiz gibi
cevirilere girmek icin az cok Linux bilgisi yeterli. Fazla zamaninizi
almayacagini, hatta ceviri yaparken cok seyi ogreneceginizi de rahatlikla
soyleyebilirim. Yardimci olacak bir sozlugu de isteyenlere gonderecegim.
Cevirisi biten dokumanlar www.linux.org.tr sayfalarina (yenisine)
konulacak.

Yeni sayfada amatorler icin bir kose de olacak.

Eski sayfalara www.linux.org.tr/tr-ldp, www.linux.org.tr/yardim
adreslerinden erisebilirsiniz.

Iyi calismalar
Gorkem