[LINUX:1487] =?iso-8859-1?Q?=DDlt:_=5BLINUX:1485=5D_Re:_xISP_ve_surfing?=

Serdar TURAN (sertur5@artemis.efes.net)
Sun, 18 Oct 1998 11:28:21 +0300 (EET DST)

-----Özgün İleti-----
Kimden: Devrim SERAL <devrim@tef.gazi.edu.tr>
Kime: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Tarih: 17 Ekim 1998 Cumartesi 22:32
Konu: [LINUX:1485] Re: xISP ve surfing

>Himmm demek ki ya sizin ayarlarinizda bi$ey var yada xisp'de Onceden DNS
>belirtiyordum.. $imdi kaldirip deneyim dedim yine oluyor.. Demek ki Xisp
>remote olarak DNS tanimlamalarini alabiliyor...
> EGer size gerCEkten sorun yaratiyorsa o zaman metu DNS'ni 144.122.199.90
>yada BaGli olduGunuz Kurumun DNSni verirseniz sorun kalmayacaktir..
>Lunux'lu gUnler..
>dS

xISP'de TCP/IP Options'a girdim ve Dynamic local address ile Dynamic Remote
Address'i YES seklinde isaretledim.Add Default Route'a NO dedim. Support
ip-up/ip-down yazan yere Primary ve Secondary DNS'leri yazmam gerekiyor ama
normalde windows cevirmeli ag'da bunlari belirtmeden kendi atiyor.
Dolayisiyla buraya birsey yazmadim ve no dedim.Baglandi ama web sayfalari
gelmiyor. Sonra dediginiz gibi METU'nun DNS serverini Primary olarak verdim.
Secondary'yi bos biraktim. Yine olmadi.
Baska alternatif varsa neler yapmaliyim? Yardim icin simdiden
tesekkurler :-))
SERDAR TURAN ICQ: 1788007