[LINUX:1485] Re: xISP ve surfing

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sat, 17 Oct 1998 23:26:36 +0300 (EET DST)

On Sat, 17 Oct 1998, Serdar TURAN wrote:

> xisp'de Internete baglanmaya calisiyorum ve baglandıktan sonra netscape'e
> geciyorum.Fakat netscape dns server'ini bulamadigini soyluyor.TCP/IP
> ayarlamalarinin cogunu denedim ama hic bir kombinasyonda bu sorunu asamadim.
> Bu arada windows dan baglaninca DNS serveri belirtmemi istemiyor. Acaba xISP
> benden bunu mu istiyor? Sorunum bu. Yardim eden olursa sevinirim.

Himmm demek ki ya sizin ayarlarinizda bi$ey var yada xisp'de Onceden DNS
belirtiyordum.. $imdi kaldirip deneyim dedim yine oluyor.. Demek ki Xisp
remote olarak DNS tanimlamalarini alabiliyor...
EGer size gerCEkten sorun yaratiyorsa o zaman metu DNS'ni 144.122.199.90
yada BaGli olduGunuz Kurumun DNSni verirseniz sorun kalmayacaktir..
Lunux'lu gUnler..
dS