[LINUX:1465] Re: KDE

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 14 Oct 1998 15:02:05 +0300 (EET DST)

On Mon, 28 Sep 1998, Ahmet Zorluer wrote:

> İyi çali$malar.
> Anladigim kadari ile GTK, KDE, Qt, Tlk/ck denen yazilimlar graphic
Yukarda bahsettiGiniz bir dizi library vede programlar bUtUnUdUr..
Bazi yazilimlar bu libraryler yardimi ile yazildiklarindan onlar
olmaksizin Cali$amazlar(X window Uzerinde)

> bi$eylerdir (cahilliğime verin) ve de bunlarin kurulu olmasini
> gerektiren X11 programlari var.
> Peki örnegin bende Slackware 3.5 kurulu bunlardan hangilerini içerir ve

QT var.. Tcl/tk de mevcut .. DiGerlerine $u anda bakamiyorum..
AMa evdeki Linuxuma bir ara KDE yUklemi$tim QT library istiyordu ....
Slackware 3.5 ile standart olarak QT geldiGinden yUkleme o kadar sorun
olmaz sanirim..

> hangi versiyonlarıdır?Yoksa bunlar installed olarak gelmez mi 3.5 la.
> Ben replay diye bir Mp3 player buldum ama çali$tiramadim mesele nedir
> acaba.Yukardakilerden birimi gerekiyor da benim haberim yok.
> Yada bu tarz bi çikmazda sorunu nasil anlayabilirim?
Hata mesajlarini yollasaydiniz size yardimci olacaklarin sayisi
artardi..;)
iyi gUnler..
dS