[LINUX:1454] Re: viruuuuuuuuus

Devrim Erdem (mderdem@turk.net)
Wed, 14 Oct 1998 01:17:22 +0300 (EET DST)

Turan Yuksel wrote:

> On Fri, 9 Oct 1998, Bekir GUMUS wrote:
>
> :Arçelik 'te bir çok sistemin datalarının silinmesine neden olmuştur.
>
> Walla komik ama, silinmesi istenmeyen datalarin bulundugu bilgisayarda
> ne idugu belirsiz, e-mail ile gelen programlari calistiran elemanlari olan
> bir isveren olsam, hepsini isten atardim. (Istifa etmelerine olanak
> birakmadan) Hala islerindelerse, Arcelik cok yufka yurekliymis diicem..

Dunyada bir takim insanlar is yaptiklari bilgisayardan maillerini okuyorlar
!Bugunlerde masa basi isi yapan binlerce insanin en buyuk eglencesi sagdan soldan
gelen komik mesajlari okuyup programlari calistirmak. Insanlari bunu yaptiklari
icin
degil, buna olanak veren (permission konseptini cope atan) isletim sistemleri
oldugu icin suclayabiliriz.

Bu arada herhalde isten kovmadan bu hesapta virus'in ne oldugunu ogrenirdiniz
herhalde ?

M. Devrim Erdem             Email:mderdem@turk.net
Systems Integration Eng.    Homepage:www.turk.net/mderdem

info(+)tron http://www.infotron-tr.com Phone:(90) 216 492 1002 Istanbul/Turkey ----------------------------------------------------