[LINUX:1426] =?iso-8859-9?Q?Re:_=5BLINUX:1412=5D_Te=FEekk=FCr....?=

Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Tue, 13 Oct 1998 04:09:44 +0300 (EET DST)

-----Original Message-----
From: gokhan orhon <gorhon@superonline.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 12 Ekim 1998 Pazartesi 23:03
Subject: [LINUX:1412] Teşekkür....

> [...]
>version'larını buldum
>ve kullanmaya çalıştım. En son pc-world dergisinin verdiği Slackware
>Unix sanıyorum 3.5.0'ı
>yüklemeye başladım. Fakat ben DOS partition istemiyordum. Direk
>CDROM'dan yüklemek
>istedim. Fakat ne yaptıysam CD-ROM'dan yükletemedim. Ama Boot disk'ten
>açtığımda ATAPI
>CD-ROM'u tanıdığını görüyorum. CD-ROM Installation'da da CD-ROM'u Auto
>Detect ediyor.
>Fakat ilgili dizini /slakware 'i bulamadığını iddia ediyor. Nerede

kurulum sirasinda otomatik olarak cd nin rootunda slakware directorysini
ariyor ama cd lerde genelde
killik olsun falan dioye baska bi yerlere koyarlar onu :) pathi belirtmen
gerekir bu durumda custom directory secenegini sec ip path i belirmelisin

>Dos'ta 200Mb partition açıp ilgili master dosyaları yüleyip install
>yapmayı başardım. Hatta
>bu aşamadan sonra CD-ROM'u okumayıda başardım. Demekki donanımla ilgili
>bir sorunum
>yok. (Goldstar 8 Hızlı bir CD-ROM)
>
>Neyse ikinci sorum ise x-window 'u nasıl configüre eder ve nasıl nereden
>çalıştırırım. Konu ile

configurasyon icin

XF86Setup komutunu dene fazla karisik degil zaten ayarlarin tam olduktan
soora

startx ile calistirabilirsin ayarlarin dogru ise

kolay gelsin :)

Cem Kanioz
cem@efes.net.tr