[LINUX:1423] Re: X server

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 13 Oct 1998 03:33:05 +0300 (EET DST)

On Mon, 12 Oct 1998, Goker Canitezer wrote:

> Merhabalar,
>
> X serveri calistirdigim zaman baska makinalardan
> xterm -display ip:0 &
> dendigi zaman benim makinamda gorunmesini istiyorum.(Ayni Exceed gibi)
> Ama komutu calistirdigim makina Client is refused can't display xterm
> gibi bi hata veriyor ve X serverin oldugu makina
> AUDIT: su numarali ip'den geln seyi reddettim gibi birseyler diyor.
> Bu durumdan kurtulmam icin ne yapmam lazim?
> RedHat Linux 4.1 kullaniyorum.
>
> Yardimalriniz icin tesekkur ederim.

ilk Once senin makinenden xhost ile xtern gOndericeGin makineyi eklemen
lazIm..
mesela senin makine xxx.bilkent.edu.tr olsun. xterm gOnderdiGin makine de
yyy.bilkent.edu.tr
ilk Once senin makineden "xhost +yyy.bilkent.edu.tr" diyceksin. Daha sonra
yyy.bilkent.edu.tr'a gidip "xterm -display xxx.bilkent.edu.tr:0.0 &"
diyceksin ve olcak.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __