[LINUX:1419] Re: kernel&ethernet adaptor

Goker Canitezer (canite@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Tue, 13 Oct 1998 01:34:17 +0300 (EET DST)

etherneti tanitman icin kerneli derlemene filan gerek yok
root olarak windowsu calistir. Orada kernel deamon la alakali bi program
var. Onu calistirdiktan sonra ethernet ile alakali modulu ekle
orda io ve irq adreslerini istiyor.Uygun yerlere yazdiktan sonra
actifini true yap. Sonra Network ayarari icin olan programi calistir
netmask, gateway... ayrarini yap ve reboot et.
gecende ben yaptim oldu.