[LINUX:1391] Re: viruuuuuuuuus

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Fri, 9 Oct 1998 14:15:28 +0300 (EET DST)

On Fri, 9 Oct 1998, Alchemist The GREAT wrote:
> Tamam da;
> 2. "xxxx baslikli bir maili sakin acmayin! Kazara mailbox'inizda gorurseniz
> gozlerinizi sIkI sIkI kapayin, sol elinizle burnunuzu tutup 3 kere
> etrafinizda donun" turu maillerin tamamen spam oldugunu dusunuyorum.
> Sonucta, hic bir mail programi, kendisine ekli gelen bir dosyayi otomatik
> calistirma gibi bir ozellige sahip degildir. E bu durumda sizin mailinize

Teorik olarak bir mesaja ek olarak gelen bir içeriğin çalıştırılabilir
makina komutu dizisi olması ve e-posta istemcisinin bir hatasından dolayı
istemci tarafında istenmeyen komutların işletilmesi mümkündür.

Yakın geçmişte, MIME içerikli mesajlarda, attachment olan dosyalara
verilen isimlerin aşırı uzun olması yolu ile netscape ve eudora e-posta
istemcilerinde uzaktan komut çalıştırmanın mümkün olduğu gösterilmişti.

bilgilerinize... :)

selamlar,
bd

ps: Altug Hoca; likom hayırlı olsun... :)