[LINUX:1374] Re: text.gz

Doruk Fisek (dfisek@linux2.tse.org.tr)
Thu, 8 Oct 1998 12:10:45 +0300 (EET DST)

On Wed, 7 Oct 1998, Yavuz Selim Komur wrote:

> Eski slackware disketlerinden birini denermisin.. Bende boyle birseyler
> hatirliyorum..
Eski slackware disketiyle denedigimde acmayi basariyorum (zaten ben de
ayni seyi dusunup cdrom.com'dan indirmistim). Ama slackware 3.5'i, 3.4'un
rootdisk'i ile kursam, sorun cikarmaz mi?

Iyi de boot edemiyorum ki swap'i aktif hale getireyim.
(bir mesajla iki kus olayi)

Doruk