[LINUX:1363] Re: sendmail

alp (alp@prizma.net.tr)
Wed, 7 Oct 1998 01:08:43 +0300 (EET DST)

yardiminiz icin tesekkurler
onceki versiondaki gibi /etc/mail/sendmail.cw ariyordum ondan aklima
sendmail.cf de Cw varmidir gelmedi cunku dont edit diye bir yazi vardi
sendmail.cf de onun icindir heralde ,siz gondermeden once cozduk ben httpd
ile alakali dememistim zaten sadece nameserverdan kaynaklanabilirmi diye
belirtmistim
ayrica bir not semantaion fault gorunce korkmayin cw yi halledince hata bir
daha olmadi

> FEATURE(virtusertable)
> ozelligini kullanacaksin.

bunu merak ediyorum yapabilirmiyim diye yaparsam mail atarim
ilgi ve alakaniza tesekkurler

saygilar