[LINUX:1217] Re: Batch conversion of LF to CR/LF (unix2dos)

Ayhan Onder (onderayh@felab.itu.edu.tr)
Tue, 6 Oct 1998 13:25:28 +0300 (EET DST)

Eger dosyalari kullanacaginiz DOS partition'unu da
ayni bilgisayarda ise asagidaki bilgiler isinize
yarayabilir (denemedim).

"man mount" yazin. Orada sirasiyla:

MOUNT OPTIONS
FILESYSTEM SPECIFIC MOUNT OPTIONS
Mount options for fat

basliklarini gectikten sonra:

"conv" isminde otomatik CRLF<-->NL donusumu
yapmaya yarayan opsiyonlardan bahsediliyor,
DOS partitionunu mount ederken bu opsiyonu
kullanarak isinizi gorebilirisiniz.

Ayhan Onder
ITU Fen Edebiyat Fak.
Matematik Muh.