[LINUX:1120] Re: c yardim dosyasi

=?iso-8859-1?B?Rf5yZWYgREVS3U5LQVlB?= (derinkaya@cs.kou.edu.tr)
Tue, 6 Oct 1998 05:58:16 +0300 (EET DST)

Linux altinda C kullanarak bir grafik/network uygulamasi yapmak
istiyorum. Ancak C ile aram cok iyi degil. Arada bir bazi komutlara bakmam
gerekiyor(parametreleri vs..) Kitaptan bu is cok yavas oluyor. O yuzden
online arama yapabilecegim ve C functionlari hakkinda kisa kisa bilgiler
veren bir program istiyorum.

Dediginiz listeye uye olacagim. Boyle bir listeden haberim yoktu.
Tesekkur ederim.