[LINUX:1312] Re: netscape kurulum

MURAT =?iso-8859-9?Q?YAVA=DE?= (myavas@superonline.com)
Mon, 5 Oct 1998 17:49:24 +0300 (EET DST)

Rpm redhat tabanlı linux sistemlerde akıllı bir install ve upgrade
programıdır. rpm paketleri eğer souce ise xxxx.xx-11.src.rpm eğer install
paketiyse xxxxx.xx-11.rpm şeklinde olur. bu paketleri install edersen
compile etmen gerekmez. ya netscapein rpm paketini bulmayı dene veya sonu
tar.gz ile biten dosyayı sources dizinine kopyalayıp tar -zxvf
xxxx.xx-11.tar.gz komutuyla ac. ondan sonra compile et. kısa kesiyorum derse
yetişmeliyim :-]

Murat