[LINUX:1309] Re: Exxtreme

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 5 Oct 1998 16:16:58 +0300 (EET DST)

On Sat, 3 Oct 1998, Turan Yuksel wrote:

> On Sat, 3 Oct 1998, Eylul wrote:
>
> :
> :Creative Exxtreme 3d (Permedia Chips) kart icin driver bulma sansim var mi.
> :Instalasyon Xwindow bolumunde kart tanitma asamasinda hep cakiliyor (Turkuaz
> :icin)
> :
>
> www.suse.de/e/index.html 'de X server'lar ile ilgili bir link olacakti,
> orada Creative Exxtreme 3d ve diger birkac Permedia chipsetli karti
> destekleyen bir server gordugumu hatirliyorum..
>

> -Turan Yuksel (e1097963@ceng.metu.edu.tr)

SuSE den bahsetmiSken ftp.suse.com'un mirror'InI aldIm
ftp.gazi.edu.tr/pub/Linux/SuSE altIna.. Tabii ki Cok yer kapldIGI iCin
bazI Seyleri kIrptIm. Ama iSinize yarIycak hemen her Seyi bulabilirsiniz
herhalde orda..

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __