[LINUX:1306] Re: Sybase ASE for Linux (fwd)

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Mon, 5 Oct 1998 14:42:12 +0300 (EET DST)

ftp.webevi.com/pub/linux

altindan alabilirsiniz alirkjen getright kullanabilirsiniz cunku wu-ftp
kullaniyhorum vede resume oizelligi var.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd