[LINUX:1305] Re: Disk

Yavuz Selim Komur (komur@bilkent.edu.tr)
Mon, 5 Oct 1998 14:08:20 +0300 (EET DST)

On Sat, 3 Oct 1998, Evren Ergin wrote:

> [...]

/*
* The second extended file system magic number
*/
#define EXT2_SUPER_MAGIC 0xEF53

Burasi ext2'nin baslangici olsa gerek.. biraz include file'e baktim..
Orada superblock icinde bu boluntunun kac blocks oldugu yazili..

Birazcik hexdump filan ugrasman gerekecek..

Yavuz.