[LINUX:1269] Re: Sybase ASE for Linux (fwd)

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Fri, 2 Oct 1998 09:26:27 +0300 (EET DST)

-----Original Message-----
From: Yavuz Selim Komur <komur@bilkent.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 01 Ekim 1998 Perşembe 15:04
Subject: [LINUX:1253] Re: Sybase ASE for Linux (fwd)

----kesildi-------------

>Evet Bilkent'e aldim..
>
>http://LinuxSite.bilkent.edu.tr/sybase document
>http://LinuxSite.bilkent.edu.tr/sysbase-rpm rpm
>
>ler alinabilir..

Iyi, guzel, tesekkurler.
Fakat bu adreslerden veya baska bir yerden sybase ase for linux'u
download edemiyorum. Cunku modemle enfazla 28800 de
baglanabiliyorum. Modemim 33.600 Robotics ama telefon hatlari cok kotu.
Baglanti da bazen kesiliyor. Bu durumda 40 kusur Mb lik dosyayi cekmek
imkansiz. Getright gibi programlarla denedim.
Server in yarim kalan download i kaldigi yerden
devam ettirmeyi desteklemedigini soyluyor. Yani ozetle bu dosyayi
bu halde iken cekemiyorum. Sizden veya imkani olan baska bir kisiden
ricam su: bu dosyayi ornek olarak 1'er MBlik parcalar halinde
tutarsaniz bana ve benzer problemi olan insanlara cok yardimci olacaksiniz.
Ayrica Slackware 3.5 de rpm dosyalari nasil install edebilirim.