[LINUX:1267] Re: mail gonderme

BAHADIR ARMAGAN (armagan1972@geocities.com)
Fri, 2 Oct 1998 01:51:55 +0300 (EET DST)

Turan Yuksel wrote:

> On Thu, 1 Oct 1998, BAHADIR ARMAGAN wrote:
>
> :Netscape'de mail alabiliyorum fakat gonderemiyorum. Outgoing SMTP
> :server windowstaki Netscape de yaptigim gibi "mail.gecities.com"
> :yaziyorum ok dedigimde "mail host ... unknown" diyor. Default (root'lu
> :bir takim seyler) olarak birakirsam e-mail'i gondermeye kalktigimda
> :"sender domain must resolve please verify that your......(bilirsiniz
> :i$te)" diyor. Sizce ne olabilir?
>
> Buyuk olasilikla nameserver'lar dogru tanimlanmamis. Eger durum bu ise,
> netscape ile http://www.geocities.com 'a da ulasamiyor olmalisiniz.
> [...]

Istedigim her yere ulasiyorum. ISP'min DNS adresleri yerine bir
dokumandan
buldugum DNS server adresini yazdim gayet iyi calisti. ille de ISP nin
DNS
serverinin numarasi olacak derseniz, mail alirken de problem yasamam
gerekmez mi?
Oysa bu DNS'lerle mailimi alabiliyorum, ama gonderemiyorum.
Isterseniz siz de su DNS adreslerinin bulundugu resolv.config dosyasini
bir
deneyin:
# /etc/resolv.config
nameserver 158.152.1.58