[LINUX:1241] Re: Kernel Panic

=?iso-8859-1?B?Rf5yZWYgREVS3U5LQVlB?= (derinkaya@cs.kou.edu.tr)
Wed, 30 Sep 1998 20:10:15 +0300 (EET DST)

-----Original Message-----
From: Fehmi Firat Turan <fehmi@stat.metu.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 28 Eylül 1998 Pazartesi 02:39
Subject: [LINUX:1174] Kernel Panic

> Selam ..
> Bir hafta once okuldaki bir bilgisayara linux kurdum ...
> Kurulum asamasinda hersey yolunda gitti..
> Sonra cekirdek derlerken o hata ile karsilastim ...
> Butun hafta sonumu cesitli kombinasyonlari deneyerek gecirdim ...
> Sonuc nafile ...
> hatayi yaziyorum , off ellerim titiriyor ...
>
> Kernel panic: VFS : Unable to mount root fs on 03:41
>
> BU sorunla ilgili olarak ne yapabilirim..
> ve VFS hakkinda daha ayrintili bilgiyi nerede bulabilirim ...
>
> Simdiden tesekkurler ...
Tahmin edebileceginiz gibi root partition'daki file system'i mount
edemiyor. Eger root partition'un tipini yanlis verdiyseniz yada kernel'i
derleme esnasinda o file system'i eklemediyseniz boyle bir durumla
karsilasabilirsiniz.
Root olarak kullandiginiz partition'un yeni derlediginiz kernel
tarafindan desteklendiginden emin olun. Bir de root partition olarak
tanimladiginiz partitionun dogru oldugundan emin olun.